Alla inlägg den 25 juli 2008

Av C - 25 juli 2008 13:18

Solen skiner och det är upp mot 30 grader varmt ute i solen, och eftersom att världens bästa lina bad mig uppdatera lite här så är det en självklarhet att jag skrivet. Your wish is my command... Snart ska jag kila ner för att kolla mitt bankkonto, ta ut pengar för att sedan ge bort dom.. känns hemskt. Men livet leker ändå! Är fast besluten vid att se livet från den positiva sidan idag, för jag har egentligen ingenting att gräma mig över.


Hoppas verkligen att någonting händer ikväll, för jag har ingen lust vid att allting ska vara så vindstilla.


Pusshej!



Av C - 25 juli 2008 02:12

Så ännu en natt och jag hamnar här (ikväll med lite bättre batterier...). Dagen har mestadels gått ut på att sega framtills jag satte mig i bilen tillsammans med mamma och åkte för att se på bio tillsammans med Nadija. Mamma Mia blev det, lite sådär små barnslig men samtigit väldigt rolig på sina ställen. Efteråt blev det lite shopping, en t-shirt och en klänning. Alex kom senare (när jag kommit hem) på att klänningen påminde om någonting som Wilma i Familjen Flintstone skulle sätta på sig... I disagree.


Har även träffat Lina ikväll, vilket var både skönt och roligt på samma gång. Blir inte lika mycket umgänge nu under sommarlovet, av någon anledning?


När jag senare återvände hem kollade jag först lite på Scrubs (innan Lina ringde och berättade väldigt upprörande nyheter), sedan blev det en film som mamma hade hyrt... Något i stil med "I can´t be your woman", bra var den iallafall eftersom jag faktiskt kunde skratta med mig själv som sällskap.


--------------------------------------------------------------------------------------------


Jag går och väntar på att någonting ska hända, men eftersom att det aldrig händer något blir jag bara mer och mer frustrerad. Imorgon får jag min lön men har egentligen ingen som helst lust att använda den eftersom att jag vet hur (o)duktig jag är med min ekonomi. Det säger bara *slurrp* sen är allting bortkastat på onödiga saker som aldrig kommer att betyda någonting. Att spara går inte i mitt fall... kanske borde anmäla mig själv till lyxfällan eller liknande.


---------------------------------------------------------------------------------------

Måste bara trycka in en liten rad här och berätta att någonting av det härligaste som finns är att sitta i en bil med öppna fönster och musiken på högsta volym och skråla tillsammans med min moder. Tack.

----------------------------------------------------------------------------------------


Förstår faktiskt inte vad jag gör uppe vid den här tiden. Mamma har för längesen åkt och jobbat och inte finns det några roliga människor att prata med (vilket leder till att mitt blogg inlägg blir längre och längre...). Men å andra sidan förstår jag inte hur jag ska kunna somna i den här värmen, skulle inte tacka nej till en promenad... någon? Första... andra...tredje... nej, sängen är min sista utväg.



(snälla människa, klä på dig!)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards