Alla inlägg den 2 juli 2008

Av C - 2 juli 2008 14:09

... Ja antingen han eller Odjuret i Skönheten och Odjuret, jag har inte riktigt bestämt mig än. Han ser riktigt hemsk ut, riktigt !!, men verkar ändå vara hur snäll som helst. Dessutom har jag kommit på att det verkligen är synd om honom, man ser det på sättet han kryper ihop så fort någon närmar sig. Kan slå vad om att ungdomarna/barnen han möter på väg hem tror att han är pedofil eller liknande, tror dessutom att han bor hemma hos sin mamma fortfarande. Vem jag talar om kan jag tyvärr inte berätta, men han finns här på mitt jobb, så tankarna flyger för det mesta till honom när jag inte har något att göra.


Dessutom är det inte bara fjortisar som översminkar sig samt parfymerar sig under tonvis av olika dofter. Det finns tanter som gör det med, och det där med parfymeriet beblandar sig även med gamla gubbar. Ni anar inte hur mycket olika dofter det finns på min våning!


Jag har faktiskt redan gjort klart mitt arbete för idag och väntar bara på att Pappa ska ge upp. Det är 1 ½ timme kvar innan jag slutar, what to do what to do? Har en känsla av att det kanske är därför mina fantasier och tankar om andra människor bubblar upp. En är t.ex nyskild och var nyligen utomlands helt ensam... its sick.


Sitter även och hoppas på att Alexandra har det bra nu första dagen på hennes arbete. Måste absolut ringa och se, hon verkade mycket arg av vad jag såg på sms:en.


På tal om SMS, varför har du inte sms:at mig idag? ... skulle bli glad.

Av C - 2 juli 2008 10:50

Sitter här och har precis tryckt i mig mina mackor för dagen. Otroligt skönt, har precis förstått att jag i stort sett bara har 4 dagar kvar att jobba. Tack gode gud, för jag orkar verkligen inte vara kvar här.


Så igår gick jag och Alexandra ner till den nya thai resturangen, OM det var gott. Älskar kyckling med cashew nötter! Mums fillibaba. På fredag blir det troligen tjejkväll tillsammans med de vanliga flickorna, mysigt.


Nu är det iallafall bestämt. 11/7 blir begravningen.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards