Alla inlägg den 3 juli 2008

Av C - 3 juli 2008 15:57

Cornelia är inte alls glad, hon är arg. Arg för att hennes blogg inte fungerar när hon väl har lust att skriva i den, arg för att solen skiner där ute och hon är tvungen att sitta inne på ett kontor men mest är hon arg för att det finns en elak och tråkig tant på jobbet som absolut inte kan gå i högklackat.


Hallo där alla varelser som läser det här. Sitter för tillfället på jobbet och dricker lite kaffe. Tänkte slänga in ett blogginlägg om min rätt så komiska morgon. Jo jag vaknade sisådär kvart i sju och fick panik över att jag inte hittade min mobil (som för övrigt precis hade ringt och väckt mig!?). Så jag kommer på den über smarta idén om att ringa till den. Så jag tar upp min mobil, och ringer till den. Men det är såklart upptaget. Saken är den att jag kom inte på mitt misstag förrän jag satt i bilen på väg till jobbet och började då såklart as garva. Jag visste att min hjärna har tagit sommarlov, men att den var SÅ långt borta hade jag aldrig kunnat tänka mig!!!


Min gulliga gubbe verkar förövrigt ha gått på semester, för jag har inte sett något av honom på hela dagen. Det har däremot inte snobb-fian som bor två kontor bort. NI SKA SE HENNE! Snacka om snorkfröken... Hon kommer där i sina högklackade skor, utan hållning, och ser ner på mig! Snälla människa, det är jag som ska se ner på dig! DU GÖR TOTALT BORT DIG! Hon liksom släpar på sina klackskor på något konstigt sätt och ser ut som en hösäck samtidigt som en stropp.Saken är den att jag FÅR klaga på klackskorna och nej jag kan inte gå i högklackat... JUST DÄRFÖR ANVÄNDER JAG INTE DOM. Tycker dock att det är skamligt att en 50-årig tant beter sig som en fjortis!! URS URS TVI!


Senare, när jag väl har kommit hem, ska jag baka kladdkakor med alex till imorgon. Sen får vi se vad kvällen har att ge. Känns iallafall skönt att det är fredag imorgon och därmed helg. Fredagen ska jag spendera med flickorna och lördagen ska jag spendera med A,M och möjligtvis L. Ska åka in till stora staden med alexander och handla lite kläder om jag hittar någonting, vilket jag förhoppningsvis gör.


Puss på er.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards