Alla inlägg den 10 juli 2008

Av C - 10 juli 2008 23:01

(Först och främst, förlåt än en gång men jag förstod nog aldrig riktigt ditt allvar i det hela.)


Idag har varit en grymt fin dag, möjligvis därför jag inte varit inne här någonting.. Sprutan igår gick finnemang (jag är alltså MAN, Linn), visserligen fick jag både huvudvärk och ont i armen som biverkning men det gick över när jag väl fått mina skor som jag är så grymt glad över. Första högklackisarna på länge. Senare träffade jag även Nadija och Alex, lite senare Marcus och ännu senare Linnea Alexandra och Linda. Mys pys. Kom hem vid 01.00 och höll mamma sällskap innan hon åkte och jobbade.


Idag vaknade jag halvtolv av mig själv för första gången på grymt länge. En halvtimme senare befann jag mig hemma hos Nadija och drack kaffe. Kollade lite på lejongkungen 3 innan jag cyklade vidare för att träffa Idasötnöt. Hon åt en macka och jag såg på innan vi gick upp för centrumbacken och mötte Alex och Ida2. När de sedan gick kom Marcus och fyllde upp platsen. Vi satt och pratade om allt mellan himel och jord innan jag skulle hem och göra ett försök till att hjälpa mamma. Det gick som det gick. Jag försvann istället och träffade Nadija och Idao, Alexandra och såklart Marcus.


By the way, jag har fått ett nytt namn. Jag heter tydligen Celine nuförtiden, tack söt ;).


Sen en till sak, jag har kommit på hur roligt det är att sitta och skrola till musiken i bilen tillsammans med mamma och hur mycket jag verkligen älskar vårat hus (antagligen för att jag bara bott här!?) och hur jag älskar att cykla hem på sommarnätter när man hör alla avlägsna ljud.


TACK FÖR MIG!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards