Alla inlägg den 18 juli 2008

Av C - 18 juli 2008 18:10

En ursäkt, kan man be om ursäkt för det här eller är det totalt meningslöst? Skämms och ställer mig i skamvrån, kanske blir det bäst av att hålla sig undan ett tag. Jag åker mer än gärna ner till Linn och hennes Skövde i ett par dagar. Bara för att komma ifrån, ta hand om Linn och i samma veva bli omhändertagen av henne (vi har blivit duktiga på det på senare tid).


En finurlig liten tanke flög in i mig igår, sådär från ingenstans som vanligt. Det sägs att djur har ett ultimatun - äta eller att ätas. Vi människor har såklart ett gensvar - såra eller att bli sårad. Skillnaden är att i mitt liv handlar det inte om att såra, snarare om ett slags skydd... skydd från det motsatta. Och för att inte uppfattas fel ska jag numera avskärma mig.



Även ikväll blir det movie-time. Igår blev det Jeepers Creepers, idag kommer uppföljaren. Snäll som min Mami är har hon bidragit med lösviktsgodis, något som har varit en dröm för mig i flera dagar.


(förlåt.. )

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards