Alla inlägg den 28 februari 2008

Av C - 28 februari 2008 20:33

Freaking unbeliveable. Det här är alltså totalt tredje gången jag uppdaterar min blogg, bara IDAG. Snacka om att inte ha något liv. Och nej, idag har jag faktiskt inte det, därför jag inte vet hur jag mår linn.. svaret på din fråga. Skönt var det iallafall att få duscha av sig allting, allt allt allt, Alla tankar och känslor, bara bort. Det är nog därför jag längtar så oroligt mycket till på lördag. Vill få komma bort. Pallar inte trycket.


Kan inte någon hjälpa mig, bara vara en "hero" för en dag, vara min hero.

Av C - 28 februari 2008 16:48

Sitter och lyssnar på massor av musik och har grymt ont i magen. Ikväll, ikväll då SKA jag städa mitt äckliga rum. Otroligt trött på att det alltid är så stökigt.  Dessutom måste jag, för att hålla balansen uppe. Mitt humör försvann totalt när jag kom hem, här är allting så tråkigt. Tomt. Öde. Det är mer fart hemma hos familjen K. Det är då jag saknar mina syskon.


Så jag lyssnar på lite Lina-musik och försöker få upp humöret lite.


Vackert väder var det idag. Så skönt med sol runt omkring oss. Men jag fick höra att det snöar lite bortom Uppsala, tänk om det kommer hit!! (skeptisk min). Måste ringa Linnea också. Måste. Har inte hört någonting från henne, vilket gör mig lite orolig. Lever hon fortfarande? I don´t understand.


Kom och tänka på sommarjobb idag. Är det någon som har något att erbjuda? Skulle passa mig riktigt bra. Hittar ingen genväg på arbetsförmedlingen, varför? Någon som vet var man ska ta vägen? HÖR AV ER!

Av C - 28 februari 2008 14:31

Först och främst vill jag bara utbringa ett stort GRATTIS till Nadijaälsk för jobbet. Mycket bra!! Jag är riktigt glad för din skull. Nu ska du se att allt ska ordna sig för dig också.



Känner mig så kärleksfull när jag är hemma hos familjen Karhula. Snart kommer nog även den lille skitungen hem. Då ska jag mobba honom a little bit. Hahaha.. Kärleksfull mobbning alltså. Skolan gick bra idag, för jag satt mest och planerade med Linda WS angående lördagen som jag så mycket ser fram emot. Mys mys mys. Förhoppningsvis kommer även nadiii med!!!! WEEEEI!



Vi fick faktiskt sluta tidigare idag. Så jag tog faktiskt bussen klockan ett. Då hade jag införskaffat fika bröd till Nadija och hennes syster + deras mamma. Vilken tur, med tanke på jobb lyckan.



Nu ska jag vara lite social mot Nadija.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards