Alla inlägg den 8 februari 2008

Av C - 8 februari 2008 17:21

Jag har en vän. En vän som är så olik mig, men ändå inte. Hon har attityd och sin egna stil, jag är vek och följer någon slags ström. Ändå finns det någonting, någonting som vi har gemensamt. Detta gör att vi kan sitta och prata om allt i flertal timmar. Denna vän, en speciell vän, har ett namn. Tack för en bra dag Lina.



Idag har det varit skola skola skola, känner mig otroligt seg i huvudet. Men någonting gör mig ändå så pigg. Senare kanske jag ska ner till Max. Det beror på om någon hör av sig vill säga. Movie time. Lizfiz drog till annie med tjugo i två tåget (hörde jag). Så hon försvann fort. Fick ett sammanbrott i skolan, för första gången i gymn. Vi skulle nämligen sitta och lyssna på Paolo Roberto´s föreläsning och sedan diskutera den. Jag som då såg den i tisdag hittade ingen anledning till varför jag skulle behöva genomlida det, och diskutera denna (som jag redan gjort hela veckan med min moder) igen. Så jag fick svårt att andas, ville slå ner allt som kom i min väg och samtidigt skrika tills mina lungor slutade fungera. Ingenting blev bättre av att det var total kaos när vi skulle kolla på någon jvl film om hur man skyddar sig från el. Så direkt när lunchen kom sprang jag i stort sett hem till Lina. Lite frisk luft och någon att prata med och i was back on track.


Nu ska jag ner och göra ngt till middag, i think.

 Have it gooooooood

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards