Alla inlägg den 22 februari 2008

Av C - 22 februari 2008 13:52

Igår utvecklade sig ändå till en relativt bra dag. Var hemma hos Nadijaälskling och drack massor med kaffe som vanligt. God i love to spend time with that girl. Sedan gick jag hem och gjorde egentligen inte alls mycket innan jag ringde Lina och bestämde att jag skulle börja röra mig neråt. I centrum backen möter jag Alexandra och Alexander, och Alex ber mig att gå en bit med honom vilket resulterar i att jag kommer lite försent till Girlsen som står och väntar på mig. Nåväl. Efter att vi köpt lite läsk och "tilltugg" gick vi hem till lina. Det var alltså Lina, Liza, Ida och jag och lite senare kom även Bex. Vi såg på The Heartbreak Kid och Number 23. Senare gick jag och Liza hem till henne och hon satte sig vid datorn. Så jag satt och spelade + lyssnade på musik. Tillslut lackade liza satan och tog min mobil + tvingade mig att lyssna på Idol-låtar som fick mig att bli alldeles tårögd.


Jag vill bara tacka alla, alla som finns där jämt och ständigt. Det finns inga ord och jag vill inte ta upp några namn, inga namn nämnda = inga namn glömda. Ni vet precis vilka ni är, ni som får mig att vara så stark och ni som lyckas få mitt leende att stanna på rätt ställe. Tack.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards