Alla inlägg den 13 februari 2008

Av C - 13 februari 2008 23:02

Ja, eftersom att jag kanske inte har tid att skriva imorgon tänkte jag bara slänga in att alla får ha en bra överreklammerad alla hjärtansdag imorgon. Själv ska jag dricka kärleks-kaffe tillsammans med Nadija söt, sen får vi se vad dagen mer drar in. Mami har en liten överraskning. Ser fram emot den. Nu ska jag gå och sova och drömma om min lilla prins.


Puss på er.

Av C - 13 februari 2008 16:55

Sitter och lyssnar på lite skön musik. Kom hem från Lina för ca en timme sedan, lite mindre. Skön dag idag med solen högt på himlen. Då blev lilla jag grymt glad. Så idag kom jag till skolan, Lina var inte där och förklaringen till det är att Liza VAR i skolan. De kör någon slags varannan grejj. SÅ, vi hade samtal med syv. Blev helt körd i huvudet och nervös. Har fortfarande inte kommit på vad det är för inrikting jag ska välja, och det börjar ju närma sig nu. Urs. Sen gick iallafall jag och Liza hem till henne där Max låg och var helt groggy (?). Hämtade iaf skridskor och bytte om, sedan var det ishallen som gällde. Gick underbart bra, och jag ramlade faktiskt. Så. Då har man lyckats bra. Slutade vid tio i ett (?) och gick för att möta Lizas mamma tsmns med Liza. Sedan gick vi och köpte Ballerina kakor och gick hem till Liza än en gång för att dricka lite kaffe. Skönt att sitta ute i vår solen, man får sånna vår känslor.


Liza skulle kila med tåget till sin lilla Mormor och jag gick hem till Lina istället, här vill man inte gå hem inte. Så vi gick en låång promenad och pratade om allt och ingenting, främst pengar. Tog fyra bussen hem och så hamnade jag här. Känner mig helt slut.


Senare ska jag ut och träffa Nadija söt. Så det känns bra.


Imorgon är det alla hjärtans dag, och jag har ingen aning om vad som händer. Blir väl att åka hem och ta det lugnt antar jag. Kanske umgås med mamma. OM en viss person inte hör av sig vill säga. Men det tvekar jag stort på. Haha. Känns stört. Vi bor båda i bålsta men har ändå inte trättats, ens sett varandra, på snart en vecka. Uj uj uj - what a joke.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards