Alla inlägg den 23 februari 2008

Av C - 23 februari 2008 17:00

Gårdagen är något jag egentligen inte vill ta upp. Men jag kan alltid berätta om det glada. Vaknade hemma hos Liza och gick som vanligt (like a onenightstand) innan hon hade vaknat. Kom hem, duschade, träffade Nadija och åkte sedan till Kista tillsammans med mami. Mysigt. Vi kollade som jag nämnt tidigare på PS I love you, det är verkligen en film som ni ska se. Tror aldrig jag gråtit och skrattat om varandra så äkta som jag gjorde till den filmen. En femstjärnig bedömning. Kom hem och, ja där hoppar vi över en del. Gick ut nästan på en gång och träffade då Linn. Vi gick tillsammans hem till Ronny där även Veronik/ca Fredric och Viktor befann sig. Vi tittade på lite sjuka saker från Youtube och skulle sedan se en film om Motorsågsmassakern i texas. Inte för att någon var direkt koncentrerad. Den funkade.


Idag kom jag in och fixade mig lite innan jag gick och mötte Alex för lite små gossip. Känns grymt bra att kunna göra sånna saker tillsammans med honom! Thank you Bitch.


Har även bestämt mig för att vara oupptagen ett bra tag framöver, OM inte någon jävel kommer och tar mig med storm vill säga. Men jag tror att det kan vara svårt att göra det med mig två gånger, faktiskt. Jag som alltid varit hon med huvudet uppe i det blå börjar sakta men säkert bli mer och mer jordnära. Where did my inspiration go? Somebody must have taken it from me. Well well . Så är det iallafall. Kom nämligen att tänka på att jag alltid var "kär" förut. I allt och alla. Nu har jag inte varit sådär riktigt kär på snart ett halvår, och det är olikt mig. Tro mig. ELLER fråga Linn - she knows the story. Hmm, kanske är sant det där att tiderna börjar förändras. Fan dig Alex som alltid kommer med dina tankeställare.



Ikväll får vi se vad som händer. Kan hända att jag följer med Nadija, men jag är väldigt osäker på den fronten. Känner mig inte riktigt för att träffa massor av nya människor idag. Idag kommer nämligen alla få fel uppfattning av mig. Just a feeling. And it is not so fun.


Ring mig. Jag är på prathumör.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards