Alla inlägg den 25 februari 2008

Av C - 25 februari 2008 22:51

Fortfarande måndag, tråkiga måndag när ingenting alls händer. Läste precis i Lindas blogg om hennes shopping, gå och dö! (de som inte förstår innebörden... det är av ren ironi!) Jag vill också ha en massa nya kläder! Åh. På tal om kläder och vilja ha så måste jag verkligen orka skriva min önskelista, annars kan jag inte förvänta mig något. Men att skriva önskelista innebär att kika på NetonNet om det finns någon billig mini tv med inbyggd dvd. För jag måste verkligen införskaffa NÅGONTING som man kan göra när man är inne i mitt rum. Annars har jag bara en sketen radio, roligt? Nja. Inte direkt. Högsta drömmen skulle självklart vara typ en bärbar dator eller någonting, men mini-tv låter mycket billigare.


Dum som jag är gjorde jag ännu en capu-capu! Galet, jag kommer för det första aldrig somna inatt och för det andra kommer jag gå upp i vikt om jag fortsätter hälla i mig denna dryck! Med tanke på omständigheterna är inte det vad jag vill. För stundens hetta alltså. Blir dessutom galet irriterad på min nagel som alldeles säkert kommer gå av om jag fortsätter pilla bort nagellacket.


Nu gjorde Liza mig alldeles förtvivlad också, när hon påminner mig om att jag faktiskt har ett arbete till morgondagens medielektion att göra. Men trött kommer jag inte bli, så det är väl bara att ta tag i skiten.


Längtar fruktansvärt tills nästa lov. Det bästa är att som jag sa är tiden framöver fullspäckad med olika festligheter så det gör att v.13 kommer komma med stormande steg. Längtar så fruktansvärt... vill bara kunna göra som jag vill igen, kunna gå och komma, gå och lägga mig sent osv. Förhoppningsvis har jag det bättre med ekonomin och kan då göra mer saker. Har bestämt mig för att försöka lägga ner så mycket pengar som möjligt på t.ex kläder och tillbehör. Annars klagar jag bara. Ska defenetivt spara lite pengar och åka in till stan för att köpa ytterligare ett par byxor, that´s just some facts.


nu ska jag fördriva tiden lite med Nadija via Msn. Puss och sov gott.

Av C - 25 februari 2008 15:45

Så var man hemma i ett tomt hus, ni hör mig inte klaga! Så otroligt skönt att komma hem och bara höra tystnad. Nu sitter jag iofs med högsta volym och dunkar, sånt jag inte kan göra när vissa andra är hemma. Då blir det bara klagomål.

; Måndagen rullade förbi med ruskig fart. Skulle sluta tjugo över ett, fick sluta fem i istället. Så mysigt med solsken dessutom! Sedan skulle jag egentligen gått hem till Nadijaälsk, men hon blev sjuk. Så efter skolan gick jag Lina och Liza till Lindex och jag fyndade ett par vita leggings för 29 spänn. Perfekt. Sedan vandrade vi vidare hem till Liza och drack lite vanilla te! Mycket mysigt att umgås med de där flickorna. I adore you, hope you know! Funtilerar om jag ska ner och göra mig en stor kopp capu-capu. Får se. By The way (som det så fint heter) så var det en stor diskussion mellan tjejerna angående lördagen idag. Många åsikter. Vi får helt enkelt se hur det här urartar sig.


Stod och funderade imorse, i väntan på bussen. Jag vet att jag nämt att det blivit en massa klotter i skogen vid mig. Nu undrar jag, ska man verkligen klottra om man inte vet hur det man skriver stavas? Skrattade lite smått åt det.


Nej, nu är jag alltför sugen på capu för att kunna vänta. Update later!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards