Alla inlägg den 2 februari 2008

Av C - 2 februari 2008 14:52

Var som sagt på bio igår med Max. Mysigt, åt middag på en liten kina resturang och gick sedan för att se "I Am Ledgend". Den var faktiskt riktigt bra! Åkte hem med 20.40 tåget och kollade på "Mr. and Mrs. Smith". Mys mys. Tog sedan bussen vid tolv och fick Sällskap av en kär gammal vän. Vid pia mötte jag Nadija älsk och vi gick hem till mig för att sova.


Idag vaknade jag upp vid kvart i elva pga min mobil. Eller pga Alexandra och Lina, så det var lika bra att gå upp. Sedan joinade jag Nadija till Pia där hennes mamma skulle hämta henne, och jag gick hem för att städa.


Känner mig riktigt stolt som ringt till alla mina syskon för att få en vecko-redogörelse om vad som hänt i deras liv. Det minsta man kan göra är ju att bry sig. Så. Nu har jag varit duktig... bara det där äckliga rummet som måste bli klart nu alltså.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards