Alla inlägg den 14 februari 2008

Av C - 14 februari 2008 22:12

du kanske kan komma förbi en stund

på måndag och bara vara

(vi kan iallafall försöka)


och du kanske kan hitta en ledig stund

på tisdag så du kan hålla om mig till

de sena timmar inpå natten

(ingen gör det så bra som du)


och du kanske kan ta en sväng förbi

här på onsdag så du kan lägga

dina kläder i en hög på min stol

och andas kärlek

(om bara för några timmar)


och du kanske kan komma hem till mig

på torsdag och laga mitt trasiga hjärta

med vackra ord och läppar mot läppar

(det hjälper iallafall ett tag)


och om du inte har något planerat

på fredag kanske du kan komma hit

och plocka ner mina osynliga stjärnor i taket

för dom uppfyller inga önskningar längre

(jag har försökt varje natt)


och har du lust kanske du kan komma hit

på lördag och hjälpa mig att hitta mina sinnen

(sen du försvann har jag haft så svårt att hitta dom)


och har du ork kanske du kan komma hit

på söndageftermiddag och stanna föralltid.



(författare : okänd) 


Av C - 14 februari 2008 15:27

sitter hemma hos nadija och är osocial mot min självaste flickvän. men så får det vara för tillfället. Alex är som vanligt dum i huvudet, men det var ju ingen direkt nyhet, eller?


Har varit på riktigt konstigt humör idag. Förlåt alla som bllev indragna i det. men tack vare lite kärleks-kaffe och ömkan från en väldigt speciell person så gick mitt humör upp på topp, tack nadijaälsk.


Solen skiner över bålsta idag. Och jag hoppas alla upplever stor kärlek utan materiella saker. för det behövs inte. på finska betyder faktiskt alla hjärtans dag typ något med att ge kärlek och omtanke  till vännerna runt omkring, det sa iallafall allan (våran lite små störda lärare i foto.) Gull gull. Imorgon är det fredag, någon som vill leka med mig? Puss.  

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards