Alla inlägg den 16 februari 2008

Av C - 16 februari 2008 16:10

Från ingenstans kändes det precis som igår, när Emil höll mig upp och ner rakt i luften. Som om allting bara föll ihop. Fast i grund och botten förstår jag ändå. Och jag kan skratta åt det. Patetiskt patetiskt patetiskt. Vissa saker skrattar jag bara åt. Kan inte någon bara få allting att sluta snurra? Have a good time togheter, you match like the sun and the moon you know.¨






http://ashmagash.diinoweb.com/files/Lupe%20Fiasco%20-%20Daydreaming%20%28ft%20Jill%20Scott%29.mp3

Av C - 16 februari 2008 15:40

Kom hem från Max/Liza här för ett tag sen. Gick ner till dom igårkväll, sen låg jag och kollade på film/tv fram till klockan fem? Då stängde Max av tv:n och vi somnade nog ungefär samtidigt. Imorse vaknade jag, som vanligt före Max (han ligger nog fortfarande och sover), och låg och försökte lista ut vad det var Annie och Liza låg och kollade på i rummet på andra sidan väggen. Efter många försök, men inget rätt svar, gick jag ut och joinade dom. Det visade sig att det var "Andra Avenyn" de låt och tittade på. Tog bussen från vårdcentralen till minigolfbanan klockan tre, och alla som bor i bålsta vet att det är en grymt kort bit att åka buss på, men jag orkade bara inte gå i kylan och blåsten.


När jag kom hem kände jag hur hela min mage skrek efter någon energi att börja... mala på? ... Och som om mamma eller pappa visste hur det skulle vara hade de bara ställt godisskålen sådär på bordet. Men tro det eller ej, jag valde en macka framför godiset. Gjorde även en Islatte, så nu är min dag gjord kan man på sätt och vis säga.


Tänkte dra på en av filmerna jag fick låna av Liza igår, men jag vet inte.. kanske tar en dusch först... hmm..


over and out, for now.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards