Alla inlägg den 12 februari 2008

Av C - 12 februari 2008 18:57

Så nu kom jag precis in och är kall som en torsk eller liknande. Någonting kallt iaf. Hade utvecklingssamtal idag och det gick riktigt bra. Både mami och Agnehta "hitler (?)" visste tydligen att jag kunde mycket mer än vad jag visat. Hur de kan veta det har jag ingen aning om, men de är väl nå tankeläsare eller något. Fick bra respons på min saga dessutom, kändes som en riktig kick. Efteråt åkte gick jag och mötte mami i centrum för att hjälpa henne att handla. Senare åkte vi även och köpte mycket mycket god "mat". Börjar tycka om de här kvällarna vi har för oss själva.


För ett minimalt tag sen gick jag och mötte Nadija sötsak. Kändes skönt. Att få se henne överhuvudtaget, you know im in love with you girrrrl.


Mår mycket bättre idag än vad jag gjorde igår. Men tankarna finns fortfarande där. Två saker har jag iallafall strykigt ifrån föregående lista, progression.

Snart ska jag ner och hålla min moder sällskap och se på Gossip Girl, kanske får det mig på lite bättre tankar.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards