Alla inlägg den 1 februari 2008

Av C - 1 februari 2008 14:10

Sitter i skolan och känner mig helt död i benen. SÅ trött från igår. Undrar hur länge det håller i sig. Koffeintabletter? JA tack. Stör mig på allting runtomkring mig, för allting runtomkring mig är stört, eller ÄR störda. Jag orkar inte, jag har ont, jag är trött och jag vill bara iväg från den här stora lokalen. Men så bestämmer våran kära lärare Sara att hon ska ändra ordningen på listan och gå nerifrån och upp, vilket leder till att jag kommer bland de sista. Grymt roligt, INTE! Urs urs urs. Kan någon bara... göra min dag? Skulle bli otroligt glad då... suck.



Har suttit och tänkt på hur elaka människor kan vara ibland, utan att de ens tänker på det. Runt omkring mig, jag ser det överallt. Det kan vara från ett skämt till den allvarligaste situationen. Hemskt hemskt hemskt. Men så är det.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards