Alla inlägg den 26 februari 2008

Av C - 26 februari 2008 17:36

Jag tycker inte om den här dagen. Inte inte inte alls. Mitt humör har gått hit och dit och upp och ner och fram och tillbaka om och om igen! DESSUTOM slutade dagen helt messed up bara för att i stort sett ALLA tjejorna försvann från mig. Så då tänker jag "Jag kan ju iallafall lyssna på min musik". MEN NEJ, då går min mobil sönder. Hopp. Så fick vi sluta tidigare och jag gick för att ta bussen till Nadijaälsk. och då KOMMER inte bussen. Inte förrän en halvtimme tidigare, fastän jag var i tid. Jag gick totalt under jorden. Dessutom regnade det, och precis när jag går av bussen börjar det regna lite EXTRA mycket.  Hela världen tycks vara emot mig idag. Dessutom, DESSUTUM funkar inte MSN. TA MITT LIV!


Bra saker för dagen

- Jag kunde använda Linns SL kort till bussen, så jag slapp betala.

- Nadija får komma på "tjejkvällen" på lördag

- Jag fick massage av Ronny. (Det visade sig dock att hela min rygg är full av knutar)

- Nadijas kaffe var godare än vanligt idag (antagligen för att jag frös så himla mycket).

- Nadijas syster bjöd mig på en persiko halva.


Dåliga saker för dagen

- Det regnar, och då menar jag verkligen REGNAR.

- Min mobil är dum och sönder tydligen

- Mitt huvud är helt förstört från all matte jag räknat idag

- Alla tjejerna försvann typ från mattelektionen.

- Bussen var försenad och jag frös.

- Jag fryser fortfarande

- Hörlurarna till min mobil vägrar funka

- Mamma är på dåligt humör och det går ut över mig

- Middagen ikväll är äcklig, korv med spenat... JAG VILL INTE BLI KARLALFRED MAMMA!!!!!!!!!!!!

- Jag är avundsjuk på Liza som är på konsert.



DÄRFÖR ÄR DEN HÄR DAGEN INTE VÄRD ATT MINNAS!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards