Alla inlägg den 4 februari 2008

Av C - 4 februari 2008 22:33

Kom precis hem med bussen från Liza. Äntligen har Lina blivit friskare, så hon kunde spendera lite tid med oss idag. MÄÄN ive missed you! Idag följde jag med Liza till hennes klippningstid. Blev riktigt gulligt på henne må jag säga. Senare gick vi hem till henne och drack kaffe tillsammans med Lina.  Efter den såkallade middagen, bestående två mackor, gick jag och mödde NADIJA och Alex. Christoffer kom även. Men eftersom att Liza aldrig kom och det var så kallt ute beslutade jag mig för att jag själv skulle gå NER till Liza. Men först mötte jag Linasötnöt. Tillsammans hand i hand, man skulle kuna tänka sig det iaf, gick vi hem till Liza och kollade på Shrek 3... Max joinade oss även han. Efteråt försökte Lina fjäska till sig en puss, men inte på begäran lilla sötrumpan. Nu ska jag iallafall... sova? Försöka åtminstone. Puss på er, och godnatt!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards