Direktlänk till inlägg 28 juli 2008

All she´s asking, is for a little more time

Av C - 28 juli 2008 19:17

to walk away from his anger.


Gårdagen blev helt knas, det verkar som om det blir mer och mer vanligt att oväntade saker händer i mitt liv! Först och främst stekte jag lite i solen innan jag bestämde mig för att gå och möta Nadija. Vi gick sedan hem till Ida på lite kaffe och mys. Åt sedan en mäktig middag tillsammans med Alexandra. Efter ännu en kopp kaffe skulle vi i våran tur möta Lina vilket ledde till att jag och Alexandra splittades upp. (En gång är ingen gång, två är lika med noll.) Jag, Lina och Robin satt och småpratade lite innan jag gick vidare hem till mig.


Sedan kom Alex och Ida hem till mig, eftersom att vi helt klart skulle in till stan idag. Det slutade med att jag inte har sovit en ynka minut den här natten. Så vid halv tolv ikväll har jag varit vaken exakt ett dygn. (grattis cornelia, ännu en sak att bocka av på din "att göra lista".)


Har varit mysigt idag. men varmt! Jag, Alexandra, Alexander och Ida åkte in med tjugo i tolv tåget och gick raka vägen till RICE där det blev lite Sushi och annat gott. Efter att ha strövat omkring i olika sorters affärer utan något som helst resultat slutade det med att vi åkte hem. Den absolut mest tysta tågresan jag någonsin varit med om. Kände hur hela världen var så långt långt borta som det möjligtvis går, kände hur trött jag var i hela kroppen, ögonen och hjärnan. Men jag ska absolut hålla mig vaken, det har jag bestämt med mig själv!


Nu ska jag upp och iväg .... igen.

Wish me luck.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C - 9 januari 2009 14:30

Haha, ingen vet typ att jag skriver det här inlägget med tanke på att jag inte uppdaterat här på typ tusen år. Så, vad har egentligen hänt i mitt liv? - Ne inte mycket alls faktiskt. Har ni frågor så ställ dom right away.   PUSS ...

Av C - 19 augusti 2008 16:38

Så, längesen jag uppdaterade (egentligen längesen jag ens satt vid en dator). Under tiden har saker och ting hänt, fast egentligen ingenting speciellt sådär.   Sista veckan på mitt sommarlov satt jag mestadels hemma och slappade framför bland annat ...

Av C - 11 augusti 2008 04:53

Hallå där ute! (och typ grattis i efterskott till snesan)   Nej, tyvärr (till er som hoppandes) jag har inte slutat blogga!! Tog bara en paus från datorn/internet för ett tag. Har haft lite andra saker för mig. Såsom att åka in till stora staden till...

Av C - 7 augusti 2008 14:39

Nu har jag iallafall bestämt med Linn att vi ska åka in till storastaden imorgon. Handla lite kläder och dessutom löshår, nu ska det minsann bli av. Hoppas bara att det inte är för ingenting jag köper den. Vi får helt enkelt se.  Känner mig helt lam ...

Av C - 7 augusti 2008 12:48

Vaknade precis upp hemma hos NAdija. VÄDRET ÄR KASST

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards