Alla inlägg den 22 maj 2008

Av C - 22 maj 2008 14:03

Urs va illa jag mår, av mig själv, av dig, av allt jag nu lyckats hitta för att stoppa in i munnen. En macka, choklad och druckit mjölk... jag mår illa! Måste försöka hitta någonting att göra, men allting står bara så stilla. (Kanske byta kläder, än en gång!?)


Det fåniga är att jag har en sak att göra, en sak som ligger tungt över mina axlar, mitt mediekunskaps-prov som äger rum imorgon. Jag kan absolut ingenting och total vägrar att öppna den där dumma boken. Det kommer ändå inte fastna, och dessutom har jag en dålig inställning till prov nu när jag fick IG på mattenationella.


Det känns som om det enda som varit positivt, utbildningssett, är att jag fick MVG i "slutbetyg" på svenskan. Jag hoppade faktiskt lite av lycka för en kort sekund.


Byta kläder - next destination.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards