Alla inlägg den 1 maj 2008

Av C - 1 maj 2008 12:56

Så igår var en halvdan dag. Käkade snabblunch på finkan tillsammans med Lina och Ida, mina hjärtan. Mycket trevligt, bortsett från när jag såg en viss människa och bara ville springa för mitt liv. Sedan kom min sötunge Adam och självklart min gulliga ulliga syster. En kaffe och sedan var det till att ordna upp sig innan min moster med familj kom. Segt segt segt, åt middag i en halv evighet (kändes det som) sen blev det tjaffs innan efterrätten OCH korv. Jag förstår inte hur de orkade allt det där? Tillslut åkte dom, och då var klockan närmare tolv. Så jag sprang över till Linn och blev "våg"-ad av hennes mamma och mormor (för att jag tillslut blivit utsläppt från mitt dårhus). Vi höll oss vakna fram till två och sen gick hon till sitt och jag till mitt. Mysigt att ha henne sådär nära igen!


Idag vaknade jag av bullerochbong med Adam utanför mitt fönster, så det var bara att pallra sig upp. Visserligen var klockan närmare elva så det var väl lika bra det antar jag. Efter det har dagen bestått av att äta frukost, duscha och sen hamnade jag här. Och just nu hör jag Adam skrika att han faktiskt inte ÄR kissnödig. Suck. Känns riktigt skönt att jag snart får ta mig härifrån. Visst är han gullig och skit rolig, när han inte är trött och kinkig. Så. Nu ska jag ut, klä på mig hyffsade kläder och sticka härifrån.


Ring för vidare information.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards