Alla inlägg den 2 maj 2008

Av C - 2 maj 2008 13:49

Igår blev en väldigt trevlig kväll för min del. Känns mycket lyckat att Linn stupade i säng innan mig! (YES, nu är det min tur!)


Först tog vi tåget till Kallhäll, såg en väldigt underlig syn när MR BROLLE JR kommer instigande på tåget i BÅLSTA (av alla ställen) och efter honom kommer Elin Lanto, så jag antar att ryktena stämmer. Resan gick ut på att skratta och skoja åt allt möjligt, så otroligt glad över att du finns gumman! Sen kom vi till Kallhäll och jag skulle ta ut pengar eftersom att vi skulle tjocka oss på donken som middag. Synd nog vill inte bankomaten ge mig en hundralapp utan jag får istället ta i och bränna ut en hel femhundralapp. Känns verkligen inte alls bra, men vad gör man inte? Så, hem till Linn och lämna onödiga saker och sedan gå en långpromenad till MC Donalds. Där åt vi och glodde på människor under tystnad. Sedan kom även IDA och pratade lite med oss, har aldrig sett något så gulligt som Ida iklädd donken´s personal klädsel! Som ett körsbär på toppen av tårtan helt enkelt! Sen gick vi hela långa vägen hem till Linn och inväntade kvällens sällskap. Stelt var det, stelt som attan(!) men efter sisådär en timme släppte det. Jag är skapligt glad över att Linn höll mig från att vara med i Ölspelet, hade jag vart med hade jag inte kunnat mobba henne idag! Folket var väldigt trötta och jag var nog den som höll mig vaken längst.


Idag vaknade jag halvt borta, gick in i dörrar och knarrade i trappan... ni skulle ha trott att det var en björn på ingång!!! Drack massor av vatten, tog en värktablett och gick och la mig igen... klockan var trots allt bara halv åtta. Somnade om, vaknade, somnade om, vaknade! Tillslut vaknade även sällskapet och vi gick upp allesammans! Donken mat för hela bunten (det här är inte bra alltså!!!) och alla var allmänt sega. Med mat i magen tyckte vi det var dags att röra oss hemmåt så MR väsby skjussade hem mig och Linn till Bålsta.


Här möttes vi av en blyg liten Adam och en väldigt trött Klara. Får se vad den här dagen ger mig, just nu har jag bara lust att krascha i min säng alternativt städa mitt rum.


(Blir lätt irriterad på mig själv när jag inser att jag väldigt ofta blir argsint på småsaker som jag egentligen inte behöver bry mig om.)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards