Alla inlägg den 18 maj 2008

Av C - 18 maj 2008 18:31

Väggarna runt omkring mig kryper sig tätare,

luften tjocknar och tankarna snurrar i ett.

Hjälpt mig ut, hjälpt mig att andas, hjälp mig att se klart.



Aldrig kan jag sätta mig ner och bara va,

allting måste vara enligt min livsplan.



Kom svep mig under fötterna.

Av C - 18 maj 2008 16:02

Ingenting blir någonsin som man vill att de ska bli. Helst hade jag spolat tillbaka tiden och gömt mig vid varenda brott jag någonsin gjort, mina brott mot mig själv. Jag är trött och det känns inte som om mitt liv för tillfället leder någon vart. Allting kör ihop sig, allting slutar med ett enda stort förbud. Finns det ingen reset-knapp jag kan få trycka på?


Få se nu. Vi var lediga i torsdags så jag spenderade kvällen tillsammans med Liza och lite Ida+Paula. Riktigt mysigt. Kändes skönt att få sova tillsammans med Liza som på gamla goda dagar! I fredags... i fredags var jag hemma hos Liza igen, kollade på lite tecknade klipp osv, sedan följde M och Liza med hem till mig. Mamma skjussade ner dom och jag somnade med bums. Igår gick jag ner, efter att ha varit social mot familjen, till Lina och sedan "hem till" Bejja. Fick skjuss hem av Kalle och M kom hem till mig och sov. HAN sov, jag låg vaken hela natten - av mina anledningar.


Imorgon är det någon slags utedag och exakt ALLA sviker mig. Kommer sluta med att jag kommer helt själv. Riktigt besviken...tack!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards