Alla inlägg den 3 maj 2008

Av C - 3 maj 2008 11:26

Vaknade halv nio imorse, men hade ingen vidare lust till att gå upp. Så jag somnade om och steg upp 1½ timme senare. Solen sken och barnen var ute och lekte, eller okej Adam lekte medan Klara sov. Så allting verkade vara sådär mega perfekt, fram till att Mamma gick upp med det sämsta humöret jag kan tänka mig (Visserligen har hon all rätt till det, men ändå!)! Så, den här dagen kanske inte blir helt perfekt, men sen när jag sitter hemma hos Lina med gemenskapen kommer alla problem lösas... eller?


Igår var förövrigt en bra dag, lugn dag. Linda och Wille kom, jag möblerade om i mitt rum x antal gånger till jag kom på att allt MÅSTE stå som det gjorde innan, sedan efter prat och tjaffs här hemma gick jag ner till Shell för att handla med Linn. Sedan blev det prat och mys.


Det här är så roligt. Så fruktansvärt kul.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards