Alla inlägg den 11 maj 2008

Av C - 11 maj 2008 16:23

Vaknade imorse men kände mig fortfarande lika trött som när jag gick och la mig igår kväll. Inte alls roligt, inte någonstans. Upp o möts av världens tråkigaste föräldrar, sen var det bara till å städa rent mitt äckliga rum.  Som tur är finns mina flix, så jag gick och mötte Liza och Nadija för en liten träff i centrumbacken (eftersom minigolfen var upptagen). Det var varmt och skönt. Sedan gick jag tillsammans med Nadija hem, eller vi gick varsinna håll vid smultronstället...big deal! När jag kom hem skulle jag ha kollat på greys, men tv:n var som vanligt upptagen. Så jag svalkade mig med glass och värmde upp mig själv med Kaffe. Kanske blir jag ytte pytte lite piggare av det, för jag orkar inte ha dom här ögonen idag!


Någonting annat har även pressat sig in i skallen på mig, det stör mig otroligt mycket! Ingen aning om vad jag borde göra åt saken men... ah. Det löser sig, tror mest det är min sömnbrist som spökar.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards