Alla inlägg den 22 januari 2008

Av C - 22 januari 2008 20:19

Snart kapar jag av mina ben. Efter kylan har de blivit så kli-iga. Har försökt med allting, lotion, gel osv... men ingenting funkar. Så nu sitter jag här och darrar för att hålla mig från att klia. Känns som om jag vill åt nikotinet i mina ben, förstår ni då hur jag menar?

Just nu sitter jag inne i en djup diskussion med Linn. Den handlar om olika SVIN vi träffat på här i livet, *förlåt mig* KILLAR alltså. Men vi kom fram till att tjejjer också är skit vid vissa tillfällen. Men långt från Killar. "hur gammal är din pojkvän EGENTLIGEN? Ring Linn & Cornelias ålderssnack för mer information, 07076******" Ungefär den nivån har vi just nu. Men samtidigt ska man inte dra alla med en kam. För alla är inte likadana.




Var på hälsokontroll idag hos skolsköterskan och bestämde mig. Sen bestämde jag mig igen tillsammans med Nadija söt. Tack för stödet. Nu kan vi hjälpa varandra. Kände mig jätte dum som skolkade sista minutrarna från matten, men jag tyckte inte jag hade någonting där att göra. Jag är ändå kass. Och hjälp får man ingen heller. Så, vad hade jag där att göra? Dessutom kommer jag inte kunna vara med på provet på onsdag eftersom att jag ska åka vid två. Det är ju ingen vidare ide att vara där i Tjugo ynka minuter? Tror ni själva att jag hinner göra två prov på den korta tiden? Mjaa, med ett uruselt resultat kanske. Sitter och drömmer mig iväg till en bättre plats. Kanske i någons famn. Men helst bara inte där jag står och trampar just nu.


Drömmer mig bort där mina ben inte kliar.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards