Alla inlägg den 20 januari 2008

Av C - 20 januari 2008 17:32

Okej, den här helgen har verkligen gått på mig. Känns som om alla mina stackars muskler är brända. I fredags bestämde Linn och Jag oss för att vi inte bara skulle sitta inne och vara tråkiga. Så först åt vi en mumsig middag med hennes familj, sen fixade vi iordning oss med hög musik och glatt humör. Vi åt även efterrätt. Sedan ringde en "kär gammal vän", jag vet inte riktigt vad jag ska kalla honom... men någonting åt det hållet antar jag. Vi gick hem till honom och stupade inte i våra sängar förrän vid tre på natten. Vaknade ändå relativt pigg och allärt. Gick upp och städade hela huset, hjälpte mamma att laga mat och tog sedan en lång lång lång dusch. Så igår fick jag träffa alla mina älskade släktingar, den delen jag tycker om alltså. När alla senare åkte härifrån ringde "en kär gammal vän" igen... eller kanske var det jag som hörde av mig. Jag vet inte riktigt. Slutade hursomhelst i något slags bråk om att jag hade fimpat någon i ögat, men det hade jag verkligen inte! Jag må vara blond, men helt fri från hjärnceller är jag faktiskt inte. Så jag och Linn blev utkastade, vilket inte var så farligt eftersom att jag skrattade hela vägen hem. Hon sov över hos mig och tillsammans tog vi tåget till Jakobsberg och mötte Ellinor, Linns jätte söta kompis. De skulle leta reda på en praktikplats, men hur det blev med det vet jag inte riktigt? Linn bjöd mig iallafall på både solning och macka, vilket passade jätte bra för mitt låga humör. Så nu kom jag hem och tog en lång KALL dusch för att svalka ner min rygg som är i faluröfärg pga mitt dåliga pigment. Får se om det lagt sig lite till morgondagen.


Men nu ska jag kila. Over and out.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards