Alla inlägg den 13 januari 2008

Av C - 13 januari 2008 23:00

Hade en mysig kväll tillsammans med Liza igår. Kom till henne vid fyra tiden, gick och köpte en good hamburgare på grillen. Sedan kom syster yster och återlämnade min kära mobil-laddare. Linnea ringer och berättar att hon ska ner till centrum så jag och liza träffar även Linnea, Emilia och Linda ett mini tag innan de kilar vidare. Då stöter vi på plutt paret Ida och Jesper, men där hände det ingenting alls. Så vi kilar hem till Liza och försöker hitta någon som är intresserad av att träffa oss och som samtidigt har någonting som händer i närheten. Men nej nej. Istället ska vi gå och möta oldschool Jesper och springer samtidigt på Cayo och Frida. Eftersom att Jesper är tråkig och ska hem följer jag och Liza med Cayo och Frida till Shell och köper ett grillkorvmeny. Mums så gott det var.

Sedan går vi och sätter oss vid järnhandeln för allvarligt prat. Efter ett tag börjar det kylna så vi går hem till Liza igen där vi sitter och småpratar med hennes broder. Kvällen slutade med att vi somnar till Face Off vid sextiden på morgonen. Och trots att vi inte hittade någonting att göra så hade jag ändå väldigt mysigt, jag led dessutom inte när Liza ätit en kaviarmacka... jag överlevde den trots allt. Tack Liza.


Imorgon börjar våran APU-vecka och jag står utan prao. Detta leder till att jag måste gå ner till skolan klockan tolv med ett förslag till ett projekt. Jag och Liza har därmed bestämt oss för att göra ett radio program, men vad ska det egentligen handla om? Ja eftersom att vi inte kommit på det än, och vi måste alltså veta det till tolvslaget imorgon, så måste jag gå upp tidigare än Liza för att åka hem till henne. TACK SÅ MYCKET! Haha.

Det ordnar sig nog. Det ordnar sig iallafall bättre än andra saker.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards