Alla inlägg den 10 januari 2008

Av C - 10 januari 2008 21:16

Kom precis in från en iskall kväll vid Annehill. Haha vilka losers vi är Nadija, men jag tycker om dig ändå ^^

Förstår inte alls hur jag ska klara dagen imorgon, 8 hela timmar i skolan? Det är helt galet långt, i jämnförelse till förr. Men det är väl bara att bita ihop antar jag, och förhoppningsvis mår jag inte dåligt imorgon. Känner hur jag börjar bli sjuk, men ska försöka hålla mig frisk... vill verkligen inte ligga hemma och tycka synd om mig själv (det är enda gångerna det är OKEJ att jag tycker synd om mig själv!!) Nej nu ska jag vara firsk och pigg och allt vad det är. Börja ta hand om mig själv kanske? Men samtidigt har jag ingen lust, ingen lust till någonting. Ser mig själv i spegeln och ser hur mycket jag går ner mig själv, trampar, stampar sönder det sista som finns kvar. Men jag ska hålla mig uppe, it´s not a time for a breakdown.

Kanske får jag bara den här känslan med tanke på att jag sitter och deppar ihop tillsammans med Coldplay, men dom är ju så fruktansvärt bra!!


Nu ska jag gå och klättra upp!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards