Alla inlägg den 14 januari 2008

Av C - 14 januari 2008 22:34

Kom hem för sisådär en timme sen efter att ha "hängt" (som det så häftigt heter) med Liza och Lina sötnötar. Idag har det mest varit lugna gatan. Gick jätte bra att gå upp imorse och ta bussen till Liza fisa. Där bjöds jag på macka och oboy, sedan bar vi av till sschoool. Inte mycket jobb (egentligen) och vi slutade 1½ timme senare. Då gick jag , fisa, och Ida till centrum och jag bjöd fisa på en Islatte innan jag tog bussen hem. Eller ah hem och hem är inte sant, för när jag kom till smultronstället mötte jag Nadija och vi fortsatte helt enkelt hem till henne där det blev kafferep, hah. Efter ett tag kom även Alex och höll oss sällskap. Mysigt pysigt. Kom hem perfekt till OC och käkade lite innan jag försvann igen. Såklart ner till Centrum och LIZALAJN. Haha..  ( Blev förövrigt glad när mamma sa att det syntes att jag mådde bra, det kan ju inte vara negativt direkt)

Nästa stopp blir troligen sängen. Good night sweethearts.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards