Alla inlägg den 7 januari 2008

Av C - 7 januari 2008 17:44

Okej, från förra inlägget vill jag bara tillägga att jag INTE är någon liten rasse här! (Ifall det var någon annan än Lina som tänkte i dom banorna)


Idag har jag och Linnea bara tagigt det lugnt. Kom hem för ca en halvtimme sen, kanske 45 minuter sen. Ska snart kila ner till centrum för att lämna en bok till Ida.K  Och sen kanske träffa antingen Nadija, Ida.O eller Christoffer, det väntar att se haha.

Mysig kväll igår i vilket fall som helst. Åkte ner till centrum med Nea för att köpa godis, egentligen ville vi verkligen göra någonting... träffa människor osv men alla var så off. Så vi åkte istället hem till henne och kollade på Gladiatior och det slutade med att jag sov där. Skulle ha gått upp (för att vara duktiga) klockan tolv, men så blev dock inte fallet. Så vi gick iallafall upp två timmar senare och käkade lite frulle. Skulle kolla på Shrek den tredje, men så blev det helt enkelt inte. 5 timmar efter att klockan ringde första gången och jag sitter här.

Ska göra mig iordning för att möta Ida nu helt enkelt.

Over and out-

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards