Alla inlägg den 24 mars 2007

Av C - 24 mars 2007 19:35

Så var den dagen över och kvar står lördagskvällen och väntar. Vad den väntar på vet jag inte riktigt säkert, men någonting är det helt klart. Sitter och väntar på att älsklingen min skall höra av sig, vilket hon inte gör. Stör mig så in i helvetes mycket av någon anledning. Vad händer ikväll? Vad händer ikväll? Vad händer ikväll? (Ska åtminstonde hålla mig undan skogen, den är läskig!) Funderar på att ringa den dära skitungen och fråga vad han gör, men jag orkar egentligen inte gå ut och frysa. Eller?

Av C - 24 mars 2007 16:09

Hem från onebuying nu. Känns så jävla bra allting! TOPPEN TOPPEN TOPPEN! Solen skiner och varm är det ute. Har bestämt mig för att ta en tupplur innan kvällen.På tal om kvällen är det någonting på gång som skulle kunna höja glädje nivån för den här helgen? skulle vara liite kul att *signaturmelodi*. Men så lär det ju inte bli verkar det som .. suck. Kändes jätte bra på nordform/front (?) imorse. Nästan allting var perfekt. Inga konstigheter alls. Om nästa vecka fortsätter så här finns det nog inga förhinder till att jag kan skapa ett VG i No'n där jag egentligen inte fattar någonting. Tanken på att bli faster är också helt upp över öronen bäst. Inte många dagar alls kvar. UNDERBART!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards