Alla inlägg den 16 mars 2007

Av C - 16 mars 2007 16:43

Sitter man här igen då. Egentligen borde jag dyka ner i min klädhög inne på rummet och leta reda på det där förbaskade örhänget. Men så länge mamma inte vet att jag har dom lär det inte göra så mycket. Vet trots allt var det ligger någonstans. Snart är det dags för mig att laga food. Idag blir det italienska, vegetariska, hamburgare med ris. I like to make it better. Snart snart snart bär jag mig av i världen och ser den från en annan sida. Ute är det underbart fint väder och *jag nynnar återigen på Älsklingens och min signatur melodin* Nej, nu får jag börja leta efter det där förbaskade örhänget, innan det är försent!

Av C - 16 mars 2007 15:47

Mys dag idag. Absolut skönaste på länge. Mitt humör har varit på topp i stort sett hela tiden. Nationella provet imorse gick himelskt bra, om man får säga det? Allting idag har varit bäst. Äntligen, äntligen, äntligen mår jag bra igen. Ikväll ska det bli mys pys, hoppas bara att det inte blir några som helst komplikationer. Sitter och väntar på ett visst sms/gb inlägg. Vet inte riktigt.Jag som hade lovat mig själv att jag skulle ut och springa om det blev bra väder fick ändra mina planer pga. bombnedslaget i mitt rum. Så nu sitter jag här som på nålar och måste ta tag i den där skiten. Och i den här andra skiten som jag egentligen inte vill ta tag i..*virveltrumman* . . . . . . . . . . . . . . . . . . *sväljer långsamt innan jag öppnar rutan* ÄNNU ETT SLAG MOT MAGEN. Hur ska lilla lilla lilla jag kunna lösa det här stora problemet ? NU HAR JAG JU ÄNNU MER PÅ AXLARNA..AJA, det löser sig. Allting är bra!!! ALLTING ÄR BRA ! for so long!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards