Alla inlägg den 2 mars 2007

Av C - 2 mars 2007 23:51

Så nu sitter man här hemma och känner sig allmänt, trasig? Den här kvällen har verkligen INTE varit lyckad.. Känns rätt tragiskt att säga så, men jag antar att mitt horoskop hade rätt. Först var jag ner till centrum med bl.a Nea och Fiah, men jag frös och ville in så jag satt och väntade på bussen en halvtimme. Sen när jag väl kommer upp så drar jag till Sara och Sabina där Sara var gone och sådär sen så blev allt knas och jag fick knalla hem. Tur att Karim hade på sin mobil iallafall, då var jag inte lika ensam längre. Nu så underhåller alla mina vänner mig. det är bra det ^^ hahaha

Av C - 2 mars 2007 15:46

Sitter här och ska soon ner till centrum och shoppa med mor min. Ska bli mys. Är helt upp över öronen glad över att det bara är tre dagar kvar innan jag fyller år. Känner mig som ett litet barn idag. Ikväll vettefan vad som häner egentligen, kanske ska över till Sara och Sabina på lite mys träff. Vet egentligen inte vilka som ska dit men, vi får la se.. Lite komiskt att både jag och Simon drömt att Cayo hade kommit hem. Antar att båda saknar henne lika mycket, fast jag lite mer.Igår var det mys pys på Teatern. Innan insläppet gick jag Nea och Linda för att käka på Donken' vilket innehöll en väldigt äcklig toalett. Senare kilade vi för att Linda skulle köpa godis [tog slut på mindre än en kvart säkert]. Och in bar det. Satt brevid Snuttän och Niklas. De garvade i stort sett hela tiden. Men roligt var det. I slutet var det ungefär 10 minuter kvar innan pendeln skulle gå så jag och bland annat Snuttän sprang som satan, och hann! Grymt trött på vägen hem, det var jag inte ensam om.Idag har dagen varit allmänt seg och startade med att jag inte fick i mig någon frukost+att jag var försenad+att mamma skulle klaga på mig. Kommer till skolan och inser att vi inte har våran första lektion förens klockan fem i halv elva. *yippie*. Dessutom var det NO. Men det funkade antar jag. Resten av dagen vet jag egentligen inte vad som har hänt. Känns som om jag tappat minnet eller någonting liknande, scary larry! Hursomhelst så ska jag kila. See ya later.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards