Alla inlägg den 4 mars 2007

Av C - 4 mars 2007 21:40

Så nu sitter jag här och bara väntar på att morgondagens första strålar ska nudda lilla ynkliga bålsta. Jag bara väntar på att de första tonerna av "ja må hon leva" ska framträda i samband med mina ögons vaknande. YHES IMORRN ÄR DET MIN DAG (mine mine mine mine mine).Har redan tjyvstartat lite med en tröja, ett par skor, örhängen, smink och lite ansiktsmasker. Sounds good, huh? Kaka har det blivit också, känner mig as fet men vad fan!!! man fyller ju bara år en gång om året så. Imorrn ska jag och fika med eventuellt Fiah, Nea och kanske Hanna. Den enda som "sitter säkert" är Linnea. Ska bli jätte mysigt, känns bra att få stå i centrum lite sådära. Det kan man inte neka till! Ska faktiskt kila och sova nu, är så fruktansvärt trött!! Men vi höres, och glöm inte MIN MIN MIN DAG! imorrn, tihi.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards