Alla inlägg den 15 mars 2007

Av C - 15 mars 2007 22:20

Nu har jag varit duktig och tränat. Kändes mega skönt, speciellt med solningen efter. Ska bli skönt att åka ner på söndag också. Har bestämt att om det är bra väder imorrn ska jag ut och springa efter skolan. Så jäkla skönt att få ha kommit in i den här banan igen.Imorrn är det inte heller vilken dag som helst. Ska bli så skönt att *nynnar till signaturmelodin". Är inte det minsta oroad för NP:et imorrn, borde jag vara det?

Av C - 15 mars 2007 15:54

jag vet inte varför men jag blir så jävla förbannad när du säger sådär om dig själv! speciellt när det inte är sant. fattar inte varför du inte bara kan vara NÖJD med dig själv, du som är så jävla vacker! vad jag vet finns det INGEN i våran klass som inte tycker det, INGEN... varför kan du inte tänka så istället? idag har varit en underbart vacker dag. solen skiner på lilla Bålsta. Vårpromenad ner till centrum för att kolla på dans, the noodles någonting. As heta grappar iallafall. Satt brevid Buss, han hade väldiga problem med att klappa när man väl skulle det. Lunch - Pannbiff (tror jag) med sallad och ris. Middag en enkel macka. Ska senare ner till SATS och träna för första gången på väldigt länge. Mamma har varit sjuk så det har inte blivit av. Istället har jag, här hemma, varit ute på springrundor hit och dit. Inte att klaga på.Men någonting jag verkligen har saknat är solariumena. Ska bli skönt att äntligen få slappna av i värme som omsluter en. Mys mys mys. Inte för att jag kommer bli lika brun som Älskling men, jag kan ju iallafall försöka lite sådär. Nu ska jag vara social mot Älsklingen i telefonen. Pusshejs.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards