Alla inlägg den 22 mars 2007

Av C - 22 mars 2007 21:41

Hade det mys pys med nea pea idag. käkade vurre med ketchup till middag. Dessförinnan sprang vi ner till centrum för att möta micke, that was a hard walk. Efter middagen drog jag ett glas oboy och var nära att somna trehundrafurtioelva gånger, så trött man kan vara? Åkte bussen från hagviken vid halv nio, kommer ner tio i och MISSAR bussen pga att det är nattbussen jag ska ta, hur jävla vilsen kan man vara egentligen ? Ringde pappsen och han kom, som väntat, och hämtade mig. Drog en hot hot hot dusch när jag kom hem, frös som en jävla jag vet inte vad. Funtar på att koka lite vatten, men jag har nog inte orken. Jag har så mycket på axlarna, har inte tänkt på att jag faktiskt är stel där förns idag när Natta masserade mig. Det var inte förens då det kom på tal, att de här senaste dagarna faktiskt varit ett jäkla rop på hjälp. Ändå vet jag inte var problemet ligger, i grun och botten sådär. Jag bara vet att det existerar. Sedan har jag hela det här "3månaderstjaffset" över mig. Bara snurrar i hjärnan enda sedan LG tog upp det. Sedan dess har det legat och brunnit överallt i mig och jag somnar ofta senast på natten. När jag sedan vaknar väller allting över mig igen. Om jag ändå kunde släppa det... känns bara jobbigt att vara ledssen över det innan det ens har hänt.

Av C - 22 mars 2007 17:08

Snart snart snart, antar jag, ska jag springa iväg till bussan och möta Lennää. Mys pys! Har så fruktansvärt tråkigt och var |.| så nära på att bara gå ut för gåandets skull. Egentligen måste jag mest renda hjärnan, få ut all skit som snurrar där inne. Vad det är vet jag egentligen, jag bara känner för att vara så. Idag fick jag den "glada" nyheten av Camilla att vi ska skriva en jävla PM om konflikterna mellan t.ex USA - Irak, Indien - Pakistan eller Protestanterna - Katolikerna på Irland. Kanske inte världens roligaste arbete, men vad gör man inte? + Att vi ska ha idrottsprov på tisdag nästa vecka, + att vi ska ha NO prov fredag nästa vecka + att jag ska ha franska prov snart + att jag har franska glosor till imorrn, men sen när började jag plugga på dom? Känns verkligen über hemskt att säga så. Helst skulle jag vilja att den här tiden skulle gå så sakta som möjligt, för nu vet jag att jag INTE kommer träffa alla senare helt enkelt. Hela mina inre organ dör när jag tänker närmare på saker och ting. Klarar aldrig av, vad det än handlar om, att verkligen sikta in mig på saker och ting."saken" lossnar snart och jag kommer säkerligen kvävas av den inatt. Hör jag av mig imorrn vet ni att jag överlevt.

Av C - 22 mars 2007 14:57

Idag är en bra dag helt enkelt. Vaknade redan klockan fyra och var redo för att gå upp, men såklart låg jag kvar till åtminstonde klockan sex. Visst har det här även varit en dag fylld med jobbiga tankar om att det bara är 3 korta månader kvar innan ... det jobbiga? Senare ska jag iväg hem till Linnea och äta middag, alltid mys att vara med henne... Försöker försöker och försöker få tag på Alex, men han vägrar liksom svara ? Inte blir det bättre av att det är skit dyrt att skicka mess till honom. Hur som helst...Hittar absolut ingenting att dra på mig inför kvällen, inte för att det är spec men ... YUÄCK va irriterande detta skulle vara!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards