Alla inlägg den 14 mars 2007

Av C - 14 mars 2007 17:21

Sitter här i mina nyinköpta byxor (!). Är super nöjd. Så min lediga dag har sett ut såhär : Vaknar till ett UNDERBART väder och vill bara upp upp upp! 1 problem : Min arm har domnat bort och det tar ca 10 minuter för mig att komma upp pga detta. Under den tiden hinner jag fundera på min dröm och försöka komma på vad den betyder. Den var hursomhelst underbar! (he he)När jag väl är upp på benen springer jag för att slänga i mig lite yoghurt och flingor. Måste sedan duscha, sminka och klä på mig på 20 minuter (!!) och tro det eller ej, men jag hann faktiskt! På väg in till Enköping blundar jag pga solen och somnar därför, en trött jävel som satt brevid chauffören. Väl framme i enköping är jag hos tandläkare Svante i ungefär fem minuter, de lagar alltså inte min tandställning, det fanns ingenting att göra. Det här var iochförsig bara bra för min del. Sedan kilar jag och mamma in på Selma Jansson, hittar mina byxor, går och käkar skit god mat på ett café och går sedan in på Rum1. Min mamma investerar i en hel dräkt med kjol,kavaj och kappa, "she´s worth it!". Är hel nöjd över min nya väska, också. *yippie*. Svensk design, men inte fan kommer jag ihåg vad det var för nå namn. Nu ska jag ner och laga good vegitarisk mat. Mumsfillibaba!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards