Alla inlägg den 17 februari 2007

Av C - 17 februari 2007 19:04

Igår hamnade vi trots många om och men hemma hos Björn på LAN (jag och älskling lanade dock inte).Hjälpte pontus att installera något spel, satt sedan och ägde alla på tecken, ni vet nintendo spelet. Så grymt duktig jag är. Fick problem än en gång och vet inte hur jag ska bli av med dom. Jag orkar inte med en gång till... vad är det för fel på mig? Varför kan jag inte bara .. låta det vara? Tack och lov att jag har älskling. Gick hur som helst därifrån någon gång vid halv tre/ tjugo i tre. Sov hos älskling och gick hem imorse vid halv tolv. Kom hem, fanns ingenting att äta så jag skippade det och gick för att städa istället men det var så tråkigt så jag gick in i duschen istället.Sen ringde Länne och pratade med mig, halvtimme senare går jag hem till henne och käkade frukost där istället. Kom hem vid sex tiden, Pizza till middag (inte gott idag) så jag sparade en rejäl bit. Ville inte sitta och kolla på DC så jag gick upp för att ställa tillbaka mina saker som de stod innan (hade försökt att möblera om). Så nu sitter man här igen och vet inte vad jag ska hitta på. Men lugnt lär jag iallafall ta det med den här magvärken.... Stackars mig.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards