Alla inlägg den 2 februari 2007

Av C - 2 februari 2007 18:32

Tidig middag ikväll, funderar på att vila mig lite (vilket det lutar åt?). Har varit med Älsklingen idag och lär vara det ikväll med. Fick medelande från "han den där", garvar åt alla menlösa försök att få ner mig till kalmarsand. Fuckade ut totalt idag. Plötsligt kommer sanningen ut, men jag vill inte! Vill ha den kvar med dom som vet. Det jobbiga är att det går bakom ryggen på mig, den som har startat hela den här proseduren stå för det förihelvette. Jag blir bara så trött på hela situationen. Förr eller senare kommer det väl fram, antar jag. Nej nu bubblar all ångest upp igen, ska vila ett tag. for so long!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards