Alla inlägg den 9 februari 2007

Av C - 9 februari 2007 13:02

Nu sitter man hemma hos älsklingen. Åkte hem rätt (mycket) tidigare än sagt från kvarnkojan, mamma var en räddande hjälte. Saken var den att varken jag eller älskling hade någonting att göra + att det var kallt som satan, fasstän vi satt på oss tillräckligt med kläder. Ibland räcker saker och ting inte till helt enkelt. Älskling står och sminkar sig några rum längre bort, känns som en rejäl säkerhet att ha henne såpass nära. Jag har ingen aning om vad som flög i mig igår. Allting var bara så hemskt. Hatar att vara den där yttepytte "tycksyndommig" flickan. Jag vet, och ni vet, att jag har mycket mer att gå för än sådär. Patetisk är det rätta ordet. P A T E T I S K !Ikväll ska jag vara med Hannah och Lennä. Ska bli mys. Först ska jag pallra mig härifrån hem till Hannah och senare ikväll ska jag och hon åka buss/gå hem till Lennä och käka lite food. Sen får vi helt enkelt se vad som händer. Älskling ska vara med hennes älskling och ha det lite... mys *busvissel*. Be prepared, dear ones.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards