Alla inlägg den 12 februari 2007

Av C - 12 februari 2007 18:11

Kom precis ut från en skön dusch. Har innan dess varit hemma hoss Länne och tagit det lugnt. Somnade nästan de sista tjugo minuterna. Har varit trött ungefär hela dagen + hela dagen igår. Så mycket som rör sig inne i huvudet, speciellt det här med sommaren och att det är sista terminen med mina älskade. Det kommer kännas så.. tomt sen. Visst är det inget att weina över nu, men man tänker verkligen på det konstant. Middag blev äcklig blodpudding, men det fick gå för den här gången. Ska snart gå och ringa älsklingen och se hur hennes dag har varit, och ja mamma jag kanske går och träffar henne för att hon är världsbäst. Jag har förövrigt ett problem jag måste lösa, alla (`v´)-s dag.Så idag har varit en lång dag, men vad har varit dess höjdpunkter? - Macka + Oboy med Älsklingen- Lännes spasmer i rumpan- Älsklingens återfunna tofflor.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards