Alla inlägg den 4 februari 2007

Av C - 4 februari 2007 21:24

Kom precis hem från en rätt turbulent kväll. Jag återvände till mitt hushåll klockan 14.00 idag. Städade mitt rum och uppdaterade min bilddagbok (http://ljushuvud.bilddagboken.se). Sedan har jag mest tagit det lugnt och fixat med all min musik till iPoden. Fick ett antal låtar ifrån Karim också. Sedan åt jag någon grymt äcklig middag och återvände hit till datorn. Var väldigt nära på att gå ner till Åhbergs Museum men det löste sig kvickt och jag gick istället och träffade Älsklingen som inte var på topphumör. Försökte lösa det, vet inte hur pass bra det gick. Snart är det sängdags, men jag ska dra en Te innan dess.

Av C - 4 februari 2007 15:30

Börjar med att vissa killar verkligen kan vara lättlurade. Tänker inte gå in på detaljer men, älskling du fattar vad jag menar. Hade det grymt mys igår. [GÅRDAGEN] Gick upp sisådär halv tolv och telefonen ringer, det är älskling som berättar att jag måste vara klar inom en kvart för att kunna få våran skjuss till Kista. Klockan ett anländer vi, har då 3h och 45 min kvar tills våran bio börjar. Komiskt att behöva gå runt i affärer utan att kunna köpa ett dyft. Käkar på Donken, delar på en Mc Nuggets meny och båda är allmänt sega. Låtsas inte känna varandra + jag för följer henne. Uttråkade samlar vi oss för lite friskluft och sitter resterande 45 min uppe vid SF och väntar på att klockan ska gå. Drygar oss på människor och messar med Karim. Sen bär det in för att köpa popcorn och dricka. Ser filmen, som var en höjdare. Sedan beger vi oss hem och får skjuss från tågan upp till våra bostadsområden. Duschar, drygar och drar mig vidare till Älskling, än en gång. Bestämmer oss för att gå ner till ICA för att Älskling ska kunna köpa godis. Godiset förvandlas till Chips och på vägen hem ringer Jimmy och frågar om vi vill "leka" med honom. Går hem till honom och sedan hem till Madde (grymt nära mig alltså). Sitter och kollar på tv, Älskling "råkar" hamna på porr ett antal gånger. Kollar på något skit skumt program a' la Ricky Lake. Fast det var Jerry Springers visserligen. Skumt hursomhelst. Beger oss hem vid halv ett tiden och fyller ett bad. Snackar "tjej grejer" och bestämmer oss för att gå upp när det blir för varmt. Men även om vi stiger upp sitter värmen fortfarande kvar, så vi går ut på en nattlig promenad och pratar om allt mellan himmel och jord. Går hem och lägger oss, pratar om allt mellan himmel och jord. Sover,[IDAG] vaknar, sover, vaknar och pratar om allt mellan himmel och jord. Käkar frukost och kollar i katalog till flygplan. Går ner, pratar om allt mellan himmel och jord. Driver med ** och spanar på TV lite smått. Sedan drar jag mig hem, städar och hamnar av någon händelse här.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards