Alla inlägg den 5 februari 2007

Av C - 5 februari 2007 18:19

Idag har varit en bra dag. Var visserligen lite stressad imorse. Skönt att slippa språket, var på elevråd istälet och Eva klagade såklart. Sen fick jag tillbaka matteprovet som blev G endast, grymt besviken. Var tre poäng ifrån VG, vilket jag verkar vara ungefär hela tiden. Väldigt missnöjd och vågar typ inte prata med mina föräldrar om det, dom kommer bli så besvikna. Visst är G fortfarande ett godkännande, men dom vill se högre. Jag kan förstå dom, men att ha den här pressen och rädslan för att berätta det kan fan inte vara bra alltså. Sedan bar vi ner till Ishallen och åkte lite skridskor, grymt kul. Fast jag fick ont i fötterna efter ett tag. Sen efter skolan var jag med Lennä och vi hade det mys, satt och masserade hennes fötter, händer och rygg, precis som hon vill ha det. Snackade om allting, hur livet skulle kunna vara och hur det är osåvidare. Älskling verkade iallafall må bättre idag vilket ledde till att jag mådde bättre. Fast efter lunch var det någonting som vände och hon var grymt sur. Jag TROR inte att det var på mig, men jag är fortfarande jätte osäker. Fick för mig att det var för att jag tog Niklas tröja innan hon hunnit ge tillbaka den, men jag är som sagt oerhört tveksam till det. Imorgon är det Nationella i svenska läsförståelse. Visst är jag nervös men jag orkar på något sätt inte bry mig så mycket. Vet hur det går till och SÅ mycket svårare kan det ju inte vara från förr förra året. Det är ju inte direkt som om eleverna blivit smartare, snarare tvärtom i mitt fall. Sitter och känner lukten av mat och blir så fruktansvärt HUNGRIG. GARRRR ska ner och duka lite.Älskling du vet vad du betyder för mig.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards