Alla inlägg den 29 april 2007

Av C - 29 april 2007 23:42

Sötnosen gick precis hem efter en lååång film (Naked Mile, har sett hela nu snutäään). Känns lite tomt, kallt och ensamt just nu. Det är i de här tillfällena man börjar tänka i andra banor och man känner att tårarna ligger bakom och lurar. Lurar på vad ? Varför får de inte bara rinna ? nej, lika bra. Imorrn blir det inte att jag är hemma då Wille, Linda och Klara bara kommer under dagen. Så vid fem kilar jag hem till Ida för lite grill-time. Blir bara så glad att höra att dom vill ha mig där, det e naijs.


Oroar mig lite för att Sötnöten inte kommer få gå ut, tack vare den där jävla lååååååånga filmen. Kändes lite taskigt att bara låta honom gå sådär, utan att jag följde honom. Men kan man inte så kan man inte...


Lämnade tillbaka mobiltelefonen jag hittade i fredags idag. Gunnar. Hah. Fick bara 60 spänn som hittelön. Visst det var ju något, men det kändes ändå snålt. Hursomhelst är de pengarna slut, så fort gick det.


Men nu ska jag kila in till min nybäddade,kalla, säng. Försöka värma upp den går ju alltid. Puuuuws.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards