Alla inlägg den 12 april 2007

Av C - 12 april 2007 23:30

Mjaa, det var en mys dag idag. Även om mitt humör inte varit på top så. Hittade två par skor, lika sort men olika sorts färg. Guldiga och Svarta - cute. Imorrn far jag iväg på Bio med älsklingen för att se någon annan film än Epic Movie, har fått skit kritik från de flesta vi vet. meen meen.. sitter och väntar på att mor min ska åka till jobbet...

Av C - 12 april 2007 12:46

Den dagen som kändes som en perfekt ensjönk till den lägsta nivån.Huvudvärken sipprade in genom allavrår och hörn, snart hade den omringat hela huvudet.Tänk så beroende man kan vara .

Av C - 12 april 2007 11:30

Vaknade upp, tidigt som satan imorse, till ett rätt fint väder faktiskt. Huvudet värker och jag känner mig lagom b, fasstän jag inte fick i mig något alls igår... konstigt. Idag ska jag eventuellt åka in till solna alternativt uppsala, solna - titta på bäbisen och uppsala - handla färg+skor. Sista förslaget lär inträffa då vi ska åka skjussa in syrran. Gårdagen var för övrigt också den helt okej. Blåsigt väder med en massa turer upp och ner för centrumbacken *suck*. Imorrn blir det bio, epic movie, med älsklingen.. ska bli mys pys.. annars vet jag inte mer än att Adam och Andrea kommer till helgen, så det blir väl till att umgås med dom och börja med rummet *finally*. Men nu blir det till att fixa sig så att jag kommer härifrån någon gång.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards