Alla inlägg den 10 april 2007

Av C - 10 april 2007 18:54

Sitter och myser med mig själv, så fruktansvärt kallt ute så man håller sig helst inomhus. MIN dag har varit kall men mysig ändå, till en början. Slutade vara mysigt ungefär samtidigt som vi gick ut. URS. Skulle inte våren komma nu, för så vitt jag vet så är det inte såhär våren beter sig. URS URS URS. Bara tanken på att det snöade igår gör mig illamående, jag som skulle börja med mitt rum.. *suck*Hursomhelst så ska jag gå och krypa ner under täcket.

Av C - 10 april 2007 12:41

Ska snart kila iväg och titta på film, om ungefär sådär tjugo minuter. Vet inte riktigt vad jag ska skriva ? ´Snart börjar jag med rummet. Har hunnit ändra mig ett ANTAL gånger angående färgen. Men nu är jag nog fast vid brun/begé. Imorgon ska (antagligen) jag och pappa åka ner för att köpa tak färg och på torsdag blir det till att handla färgen till rummet. Mys. Snart snart snart.Men nu ska jag kila och fixa det sista.for so long.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards