Alla inlägg den 20 april 2007

Av C - 20 april 2007 14:14

Har varit så himla trött idag, slut i hela hjärnan och kroppen. Självklart (i mitt fall) ledde det till att jag hade världens sämsta humör fram till lunch då jag fick energi i mig. Vilket morgon humör jag har fått ? Not good at all.
Jag vill hursomhelst be alla om en stor ursäkt ifall jag sa någonting olämpligt eller var allmänt surig. Men alla kan inte ha bra dagar jämt, och i mitt fall brukar dessa dagar komma i rad efter varandra.

Snart ska jag få skjuss ner till pendeln av Annelie, sätta mig på tåget och åka in till jakan för att shoppa loss de pengar jag fick idag, om jag fått dom. Oroar mig fortfarande grymt mycket för min kära mobilräkning som kommer komma i början på nästa vecka. Inga glada miner då alltså.

Ikväll ska jag, som bestämt, baka kladdkakor till imorgon (LOPPIS, KOM KOM KOM). Hoppas förstås på att få lite hjälp ifrån sötnosen, men det kan man inte alltid räkna med.

Idag firar de båda turturduvorna ett halvår (Cayo & Simon). Så det ska celebritya lite ikväll, gud va mys det låter. Kan fortfarande inte förstå att tiden har gått så pass fort som den har. Skumt.

Nej nu ska jag iväg och göra mig iordning lite innan Annelie slutar.

For so long lovers.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards