Alla inlägg den 2 april 2007

Av C - 2 april 2007 19:11

Så min dag har egentligen inte varit något vidare, inte direkt.. inte alls. inte inte inte. Bara negativ energi vad det än handlar om. Räckte med att Adam var så ledssen inatt och jag visste att dagen skulle gå åt helvette på något sätt, och gissa om jag hade rätt. Först lurar jag mig själv med att ett simpelt betyg skulle göra min dag, hon är värd så många mer betyg än det här. Jag hann knappt vara i skolan i två timmar innan allting förändrades, på grund av mitt sätt att uttrycka mig fel. Det här följdes med ett äckligt idrottpass där allting och mer gick åt helvette. Klassrådet var inte heller en hitt då alla började tjaffsa och lunchen, den jag trodde skulle bli så jävla god, den smakade bara kattpiss rakt av. Lunchrasten var bara allmänt tom och på planeringen orkade jag inte ens prata med någon, inte någon alls. Visst funkade det, men på något konstigt sätt ser allt så annorlunda ut "utan" henne... allting runtomkring blir kaos. Även om jag skrattar och ler så är det någonting som är tomt. Så mycket har jag hängt upp på henne, hon har blivit en del av mig! Och det var den delen som helt klart fattades idag. Inte kan det vara bra om en enkel baksida av en bok får en att halvt börja böla?Nu ska jag skingra mina tankar och försöka få in mer om idrottsprovet, inte för att jag tror det funkar.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards