Alla inlägg den 22 april 2007

Av C - 22 april 2007 22:19

Känns lite som om det mesta är fucked up just nu, ändå är det så underbart. Mysig söndag men med mycket tankar snurrande i skallen. Hur det kommer bli, hur det kommer lösa sig, hur vi ska göra osv. Hoppas bara på att allting ska ordna upp sig ordentligt.

Imorrn kommer sötnöten på middag hemma hos mig, mamma och pappa ska fira farmor så .. då får vi väl se vad som händer. Annars måste jag verkligen ta vara på min tid och göra mitt PM imorrn, helt klart. Urs, helt plötsligt fick jag svårt och andas, allting blev så himla mycket.

+ Att jag ska följa med Linnea imorrn, vettefan hur jag ska hinna allting.

Av C - 22 april 2007 14:15

Igår var en kväll jag helst skulle vilja ta ut ur kalendern. Visst började den helt okej men hela kvällen spårade ut totalt. Känner mig helt sönderriven. Kan man inte  gå tillbaka till vissa saker ? *suck*

Hoppas på att den här dagen kan bli om lite bättre än igår. Hoppas går ju alltid.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards